20 inch lik iMac G5 core duo islemcili ve uzerine 2 gb ram takilmis bir alet gayet stabil gayet rahat isini görür,

O essek kadar kocaman G5 kasasina birde üstüne 17 veya üzeri monitör almana gerek yok, incecik narin bir parça iste iMac hem zaten wide screen, ha insanin içinde böyle toolbar için özel alan ayrilmis hissi uyaniyor bu özelligi mükemmel.
Tavsiyem budur, zira kendim alacagim bu hafta.

Ustelik web kismi icinde bootcamp kurup hem windows hem mac kullanmaya devam edecegim.