Microsoft I E 7 cıktımı ?
8
●776
- 30-10-2006, 12:32:25Misafirhttps://www.r10.net/programlar/22825-...ndirmeyin.html
Internet Explorer 7’nin birkaç hafta içerisinde otomatik güncelleme ile sunulması bekleniyor. Tarayıcı http://www.microsoft.com/windows/ie/default.mspx adresi ziyaret edilerek indirilebiliyor.