• 30-10-2006, 12:30:23
    #1
    ßaslıktaki gißi Internet ExpLorer Cıktımı Cıktıysada nerden ve nasıl kuraßilirim ßilen varsa heLp Me!
  • 30-10-2006, 12:32:25
    #2
    Misafir
    https://www.r10.net/programlar/22825-...ndirmeyin.html

    Internet Explorer 7’nin birkaç hafta içerisinde otomatik güncelleme ile sunulması bekleniyor. Tarayıcı http://www.microsoft.com/windows/ie/default.mspx adresi ziyaret edilerek indirilebiliyor.
  • 30-10-2006, 12:33:40
    #3
    otomatik guncellenicekse hic ugrasmiyim
  • 30-10-2006, 12:35:22
    #4
    Misafir
    Genede indir ne olur ne olmaz çünkü ie7 şu an ingilizce sadece, tr sistemde güncelleme yapmayabilir değilmi

    Gerçi ie7 yerine firefox kullanmanı tavsiye ederim.
  • 30-10-2006, 13:15:37
    #5
    firefox da java sorunu yasıyorum
  • 30-10-2006, 15:44:03
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Aydın Günaydın

    İE 7 Çıktı.Çıktığından 24 Saat Geçmeden Açığıda Çıktı(çıkmış).Korsan Kullanım Engeli Varmış 1-2 Haftaya Onuda Kırarlar
  • 16-11-2006, 21:57:49
    #7
    çok hoş ..olmuş kulllandım..bir an evvel edinin
  • 16-11-2006, 22:00:05
    #8
    Misafir
    Firefox 2.0 dururken IE 7 kullanılmaz.
    John Klebers
  • 16-11-2006, 22:16:30
    #9
    adamı hasta etmeyın ff kullanın hırrr