Konu
Microsoft I E 7 cıktımı ?
30-10-2006, 12:35:22
#4
Haymac
Misafir
Genede indir
ne olur ne olmaz çünkü ie7 şu an ingilizce sadece, tr sistemde güncelleme yapmayabilir değilmi
Gerçi ie7 yerine firefox kullanmanı tavsiye ederim.