Konu
Microsoft I E 7 cıktımı ?
30-10-2006, 12:32:25
#2
Haymac
Misafir
https://www.r10.net/programlar/22825-...ndirmeyin.html
Internet Explorer 7’nin birkaç hafta içerisinde otomatik güncelleme ile sunulması bekleniyor. Tarayıcı
http://www.microsoft.com/windows/ie/default.mspx
adresi ziyaret edilerek indirilebiliyor.