Konu
Microsoft I E 7 cıktımı ?
30-10-2006, 15:44:03
#6
Gmail
Üyeliği durduruldu
Aydın Gün
aydın
İE 7 Çıktı.Çıktığından 24 Saat Geçmeden Açığıda Çıktı(çıkmış).Korsan Kullanım Engeli Varmış 1-2 Haftaya Onuda Kırarlar