• 08-06-2010, 11:41:15
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selam R10 Ailesi. Öncelikle R10'Da Bana Yardımcı Olan Çok Kişi Var,
    Tasarım Çizimi Olsun, Css Kodlama Olsun.. vb.vb.vb.. ve Bir çok Yardım Herkeze Teşekkür Ediyorum Daha Önce Psd Sini Paylaştığım Bir Tasarım'Dan Alıntı Yaparak, Bir Web Site Tasarımı Tasarlamaya Başladım. Daha İşin Başındayım Yeni Yeni Öğreniyorum. İlk Tasarımımdan Sonra Bu Tasarıma Başliyim Dedim. Ortaya Böyle Bir Tasarım Çıktı. Destek Verirseniz Devam Etmeyi Düşünüyorum Tasarıma...

    Not: Eksikleri ve Düzenleme Konusunda Yardımcı Olursanız Çok İyi Olur.



    Tasarımı Göremiyenler..
  • 08-06-2010, 12:20:56
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Türkçe Karakter Kullanırsan Daha İyi Olur.
  • 08-06-2010, 12:27:01
    #3
    devam et ama bana kalırsa üzerinde biraz değişiklikl yap.. ne bileyim "Türkçe" karakterlerde, butonlarda falan ama iyi çalışma yinede
  • 08-06-2010, 12:33:27
    #4
    taslak olarak iyi devam et ama muhakkak tr karakter kullan bide butonları fln düzenle
  • 08-06-2010, 12:55:52
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Türkçe Karakter Yapmayı Bilmiyorum
  • 08-06-2010, 12:57:45
    #6
    Psd yimi editliyorsun :P
  • 08-06-2010, 13:07:07
    #7
    Türkçe karakter yapmayı bilmiyorum mu? Trebuchet MS veya Tahoma gibi font kullan, "kullanilmaz" yerine "kullanılmaz" yaz. Budur

    Alt kısma da menü eklersen güzel olur bence, gayet başarılı
  • 08-06-2010, 14:36:39
    #8
    Regnos.com
    ust menuyu degistir derim. devam etmelisin yarım bırakma .Başarılar.
  • 08-06-2010, 14:41:06
    #9
    Üyeliği durduruldu
    nightclub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkçe karakter yapmayı bilmiyorum mu? Trebuchet MS veya Tahoma gibi font kullan, "kullanilmaz" yerine "kullanılmaz" yaz. Budur

    Alt kısma da menü eklersen güzel olur bence, gayet başarılı
    İki Fontuda Denedim Olmadı :S