Konu
Bu Tasarıma Devam Ediyimi ?
08-06-2010, 12:27:01
#3
kemerly
devam et ama bana kalırsa üzerinde biraz değişiklikl yap.. ne bileyim "Türkçe" karakterlerde, butonlarda falan
ama iyi çalışma yinede