Bu Tasarıma Devam Ediyimi ? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu Tasarıma Devam Ediyimi ?
20
●
1.104
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
Bu Tasarıma Devam Ediyimi ?
1
2
3
08-06-2010, 17:09:45
#19
GunduzYuruyen
Menü çok büyük olmuş.
PSD si Daha güzel gibi
https://www.r10.net/tasarim-logo-temp...tasarim-2.html
08-06-2010, 17:26:41
#20
kemerly
hocam belkide ps nin ayarlarıyla oynadın
default ayarlarına geri dön derim
arkadaşımında dediği gibi trebuchet veya verdana tahoma falan orj. fontlaR
08-06-2010, 22:46:01
#21
MrtbtL
Etmelisin bence, neden çekiniyorsun ki?
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler