Konu
Bu Tasarıma Devam Ediyimi ?
08-06-2010, 17:26:41
#20
kemerly
hocam belkide ps nin ayarlarıyla oynadın
default ayarlarına geri dön derim
arkadaşımında dediği gibi trebuchet veya verdana tahoma falan orj. fontlaR