Türkçe karakter yapmayı bilmiyorum mu? Trebuchet MS veya Tahoma gibi font kullan, "kullanilmaz" yerine "kullanılmaz" yaz. Budur

Alt kısma da menü eklersen güzel olur bence, gayet başarılı