Selam R10 Ailesi.

Öncelikle R10'Da Bana Yardımcı Olan Çok Kişi Var,
Tasarım Çizimi Olsun, Css Kodlama Olsun.. vb.vb.vb.. ve Bir çok Yardım

Herkeze Teşekkür Ediyorum

Daha Önce Psd Sini Paylaştığım Bir Tasarım'Dan Alıntı Yaparak, Bir Web Site Tasarımı Tasarlamaya Başladım. Daha İşin Başındayım

Yeni Yeni Öğreniyorum. İlk Tasarımımdan Sonra Bu Tasarıma Başliyim Dedim. Ortaya Böyle Bir Tasarım Çıktı. Destek Verirseniz Devam Etmeyi Düşünüyorum Tasarıma...
Not: Eksikleri ve Düzenleme Konusunda Yardımcı Olursanız Çok İyi Olur.
Tasarımı Göremiyenler..