• 05-03-2010, 10:00:50
    #19
    Teşekkürler yorumlarınız için, bu haliyle 5$'a satıyorum. Geliştirmeye açık olarak köşeye ayırdım. Farklı bir web sitemde kullanmayıda düşünüyorum.
  • 05-03-2010, 16:19:22
    #20
    öncelikle emeğine sağlık geliştirmene yönelik birkaç öneride ben verebilirim değilmi ? (:

    öncelikle ilk duran index sayfası olacak sanırım ona bakıyorum ve gözlerim birbirine geçti dizgin mükemmel sorun yok gayet güzel ayrılmış hepsi birbirinden ama orada kullandığın gri rengi biraz daha açmalısın bana kalırsa zira fotoğraf makinasını örnek almasılın fotoğraf makinası göz mantığıyla dizayn edilmiştirr. Vizör'den baktığında deklanşör'e yarım basarsın netlemek için önce siyah ya da net koyuyu arar gözde aynı o şekilde ama orta kısımda dizgide netlenecek alan yok kadar az ve gözleri oldukca fazla yoruyor. buna yönelik çalışsana biraz daha kullanım açısından daha sağlıklı ve daha iyi olacaktır. bu kanıdayım..

    tekrar emeğine sağlık başarılarının devamını diliyorum.. kolay gelsin
  • 05-03-2010, 19:03:12
    #21
    Açıkçası laptop kullanıyorum, dikeylik sorunu olmalı bende Aydınlık görüyorum. Güzel geliyor gözüme. Normal makinadan hiç deneme fırsatım olmadı. Format atmaya vaktim olmadı. Duruyor yanı başımda o da. Fakat dediğini alacak kişide kesinlikle yapabilir. 2-3 saniye gibi bir süre ayırması çok zor bir durum değil. Fakat dediğin gibi göz yoruyor ise, bundan sonraki çalışmalarımda daha koyu background ayarlamaya çalışırım Hala amatörüz, çok fazla bilgin değilim. Aklıma geldikçe çizip karalıyorum birşeyler.

    Yorumlarınız için teşekkürler. 5 $ PP ile demiştim. İsteyene + Kontör Template'sini de vereceğim. Kontör + Hosting Teması ikiside PSD Halde. Bilginiz olsun. Kontör PSD'si aşağıdaki gibidir,

  • 05-03-2010, 20:04:58
    #22
    usta html tasarımsa demo filan varmı?
  • 06-03-2010, 00:28:09
    #23
    PSD Hali çevirilmemiş hali yani. Çevirmek çok zor bir durum değil. Fakat .css ve php ile çevrilir ise ve ya bi sisteme giydirilirse daha düzgün durur. Html yapmak kötü olur yani.
  • 06-03-2010, 09:28:53
    #24
    Güzel olmuş, eline sağlık.
  • 06-03-2010, 13:47:51
    #25
    Yorumunuz için teşekkürler.
  • 11-08-2010, 01:46:09
    #26
    Satış devam ediyor mu?