• 04-03-2010, 17:32:33
    #10
    Eline sağlık.Renk uyumu,boyut vs. çok güzle olmuş
  • 04-03-2010, 17:55:56
    #11
    Teşekkür ederim fyzllh Çalışmalara devam edeceğim inşallah. Kendimi php ve css 'te bi geliştirsem o zaman tam olacak.
  • 04-03-2010, 18:14:46
    #12
    Üyeliği durduruldu
    bu tasarımı r10'üyeleri ile paylaşırsan süper olur bence
  • 04-03-2010, 18:58:14
    #13
    İlk temadan çok çok iyi olmuş.
  • 04-03-2010, 19:22:49
    #14
    Yorumlar için teşekkürler arkadaşlar Elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum.
  • 04-03-2010, 21:03:37
    #15
    rica etsem bu temayı paylaşırmısın
  • 04-03-2010, 21:57:46
    #16
    5$ Paypal ile ödeme karşılığında isteyene verebilirim arkadaşlar. Tüm PSD dosyalarını paylaşacağım. (2 Sayfanında)
  • 05-03-2010, 01:14:22
    #17
    ZamanBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar;

    Subpage hazırlamadım henüz geliştirmeye açık. Düşündüğüm ufak tefek şeylerde var. Bundan dolayı sadece index'i hazırladım sizce devam etmeli miyim ? Görüşlerinizi alırsam sevinirim.

    PP = 5$ (Hemen Teslim)



    Çalışmanız güzel, Devamını getirirseniz daha verimli bir templates olacağına inanıyorum.

    Kolay gelsin

    Local Hosting
  • 05-03-2010, 08:56:57
    #18
    Başarılarının devamını diliyorum.

    Gerçekten çok hoş emek vermişsin.