• 04-03-2010, 05:44:07
    #1
    Merhabalar;

    Subpage hazırlamadım henüz geliştirmeye açık. Düşündüğüm ufak tefek şeylerde var. Bundan dolayı sadece index'i hazırladım sizce devam etmeli miyim ? Görüşlerinizi alırsam sevinirim.

    PP = 25$ (Hemen Teslim)



  • 04-03-2010, 07:49:03
    #2
    Üyeliği durduruldu
    evet geliştirilse cok başarılı olucak.Devam ediniz.
    Kolay gelsin.
  • 04-03-2010, 13:54:33
    #3
    Kesinlikle devam et Güzel iş çıkacak buradan
  • 04-03-2010, 15:10:42
    #4
    Teşekkürler arkadaşlar Biraz daha çalışalım bakalım neler çıkacak..
  • 04-03-2010, 15:20:02
    #5
    Hocam bunu sadece şekil olarak Photoshop'da yapıyorsunuz.Bu sadece resim demi?
  • 04-03-2010, 15:30:47
    #6
    SystemXL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bunu sadece şekil olarak Photoshop'da yapıyorsunuz.Bu sadece resim demi?
    Şuan o sadece resim. Ama o resimi parçalayıp .css'e dökersem bi web sayfası olur Çizimleri Photoshop ile yapıyorum.
  • 04-03-2010, 15:41:28
    #7
    Biraz daha psd halinde iken çalışabilir.
  • 04-03-2010, 15:42:58
    #8
    ZamanBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan o sadece resim. Ama o resimi parçalayıp .css'e dökersem bi web sayfası olur Çizimleri Photoshop ile yapıyorum.
    Bende çizsem parçalama nasıl yapabılırım ?
  • 04-03-2010, 15:47:11
    #9
    SystemXL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende çizsem parçalama nasıl yapabılırım ?
    Kullandığınız Photoshop Sürümüne Göre Değişebilir bu, Photoshop CS2 - CS3 'te bildiğim kadarıyla İmageReady ile yapılıyordu. Fakat CS4'te bu olay yok. Direk normal olarak Slices ile kesilip, File > Save for Web & Devices var onla .html'e dökebilirsiniz. Sonrası size kalmış bir durum zaten.