Bende çizsem parçalama nasıl yapabılırım ?
Kullandığınız Photoshop Sürümüne Göre Değişebilir bu, Photoshop CS2 - CS3 'te bildiğim kadarıyla İmageReady ile yapılıyordu. Fakat CS4'te bu olay yok. Direk normal olarak Slices ile kesilip, File > Save for Web & Devices var onla .html'e dökebilirsiniz. Sonrası size kalmış bir durum zaten.