Açıkçası laptop kullanıyorum, dikeylik sorunu olmalı bende

Aydınlık görüyorum. Güzel geliyor gözüme. Normal makinadan hiç deneme fırsatım olmadı. Format atmaya vaktim olmadı. Duruyor yanı başımda o da. Fakat dediğini alacak kişide kesinlikle yapabilir. 2-3 saniye gibi bir süre ayırması çok zor bir durum değil. Fakat dediğin gibi göz yoruyor ise, bundan sonraki çalışmalarımda daha koyu background ayarlamaya çalışırım

Hala amatörüz, çok fazla bilgin değilim. Aklıma geldikçe çizip karalıyorum birşeyler.
Yorumlarınız için teşekkürler. 5 $ PP ile demiştim. İsteyene + Kontör Template'sini de vereceğim. Kontör + Hosting Teması ikiside PSD Halde. Bilginiz olsun. Kontör PSD'si aşağıdaki gibidir,