öncelikle emeğine sağlık geliştirmene yönelik birkaç öneride ben verebilirim değilmi ? (:
öncelikle ilk duran index sayfası olacak sanırım ona bakıyorum ve gözlerim birbirine geçti

dizgin mükemmel sorun yok gayet güzel ayrılmış hepsi birbirinden ama orada kullandığın gri rengi biraz daha açmalısın bana kalırsa zira fotoğraf makinasını örnek almasılın fotoğraf makinası göz mantığıyla dizayn edilmiştirr. Vizör'den baktığında deklanşör'e yarım basarsın netlemek için önce siyah ya da net koyuyu arar gözde aynı o şekilde ama orta kısımda dizgide netlenecek alan yok kadar az ve gözleri oldukca fazla yoruyor. buna yönelik çalışsana biraz daha kullanım açısından daha sağlıklı ve daha iyi olacaktır. bu kanıdayım..
tekrar emeğine sağlık başarılarının devamını diliyorum.. kolay gelsin