Yeni logomuz
27
●1.800
- 04-05-2007, 22:27:12Eposta Aktivasyonu GerekmekteArkadaşlar merhaba eskiden vesbilisim.net i internet sağlayıcısı olarak kullanıyorduk ve kapattık artık grafik afiş logo ve web sitesi tasarımı yapmaya başlıyacağım vesbilisim.net üzerinden sizce yeni logomuz nasıl olmuş?
- 04-05-2007, 23:14:03Eposta Aktivasyonu GerekmekteYorumların için teşekkür ediyorum zaten şu anda ki logo ilk hazırlık aşamasında sizlern görüşlerini almak istedim ilk basamakta daha geleştireceğiz logoyuHonoЯ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-05-2007, 01:06:00İlk olarak çok güzel bir başlanğıç, sizde benim gibi sadeliği seviyorsunuz anlaşılan : )
Neyse bende ilğimi çeken yerleri yazayım,
- Öncelikle yansımayı yarıda kesmek lazım gibi yarıdan sonra yarı saydam olarak devam etse daha hoş olabilir.
- Birde logo bana ilk hetapda 2D görüntüsü gibi göründü. Biraz 2D görünümü versek sanki logoya dahada ciddiyet katacak gibi ama yinede çok hoş bir logo seçimi...
Birde şu "V" harfinin kırmızı baş kısmı güzel fakar siyah olan kısım "bilisim" le aynı olduğı için orda farklı bir renk seçimi yapmak lazım ama dikkatli olmalıyız, logonun sadeliğini bozmamalı.
logoda .com, .net gibi bir ibare görmediğim için "bilisim" yazısındaki "s" harfini "ş" olarak yaparsak sitenin ismini doğru yazmış oluruz...
son olarak yeni farkettim ves "-" bilesim burdaki çizgiyi kaldırsak boşluk yapsak nasıl olur?
Galiba biraz fazla konuştum.