HonoЯ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence sade ve hoş olmuş eğer ciddi bir iş yapacak ve bu piyasanın ağır toplarından biri olacaksanız başlangıç için bu iyi ama biraz daha geliştirilebilir.
Yorumların için teşekkür ediyorum zaten şu anda ki logo ilk hazırlık aşamasında sizlern görüşlerini almak istedim ilk basamakta daha geleştireceğiz logoyu