Konu
Yeni logomuz
04-05-2007, 22:57:26
#2
HonoЯ
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
bence sade ve hoş olmuş eğer ciddi bir iş yapacak ve bu piyasanın ağır toplarından biri olacaksanız başlangıç için bu iyi ama biraz daha geliştirilebilir.