Yeni logomuz - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yeni logomuz
27
●
1.800
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
Yeni logomuz
1
2
3
4
05-05-2007, 09:14:49
#10
συтℓαη∂ιѕн
Ben bu logoyu bi yerde görmüsdüm ama
O deilmis VeriSign logosuna benziyor... Ama güzel olmus..
05-05-2007, 09:44:47
#11
DusunenCeset
Evet yansımanın boyu küçülmeli, ama logo çok güzel.
05-05-2007, 10:47:12
#12
ves-bilisim
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Yorumlarınız için teşekkürler gerekli düzenlemeleri bugün yapıcağım
05-05-2007, 22:36:49
#13
ectnky
Lognuz guzel olmus
06-05-2007, 00:13:40
#14
tosih
bide domain bilisim ama logo da türkçe kullansak =) bilişim şeklinde. herkesin dediği gibi yansımayı yarıda kestir. ve böle yazıya yaklaştıkça belirginleşsin mesela. anlatabildim umarım.. başarılar.
06-05-2007, 11:46:53
#15
DooMsDaY
yada yansımayı aşağı doğru çekmede arkaya gölge gibi at
veyada yatay yap yansımasını
ama V harfini güzel esinlenmişsin.
06-05-2007, 18:22:47
#16
ARKaDaS
logoda bilisim yerine Bilişim olmalı bence de.
07-05-2007, 20:14:51
#17
amacdizayn
web 2.0 a uygun
07-05-2007, 20:20:06
#18
canem72
Üyeliği durduruldu
valla güzel olmuş kardeşş ellerine sağlık ben beğendiml....
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler