• 05-05-2007, 09:14:49
    #10
    Ben bu logoyu bi yerde görmüsdüm ama

    O deilmis VeriSign logosuna benziyor... Ama güzel olmus..
  • 05-05-2007, 09:44:47
    #11
    Evet yansımanın boyu küçülmeli, ama logo çok güzel.
  • 05-05-2007, 10:47:12
    #12
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Yorumlarınız için teşekkürler gerekli düzenlemeleri bugün yapıcağım
  • 05-05-2007, 22:36:49
    #13
    Lognuz guzel olmus
  • 06-05-2007, 00:13:40
    #14
    bide domain bilisim ama logo da türkçe kullansak =) bilişim şeklinde. herkesin dediği gibi yansımayı yarıda kestir. ve böle yazıya yaklaştıkça belirginleşsin mesela. anlatabildim umarım.. başarılar.
  • 06-05-2007, 11:46:53
    #15
    yada yansımayı aşağı doğru çekmede arkaya gölge gibi at
    veyada yatay yap yansımasını
    ama V harfini güzel esinlenmişsin.
  • 06-05-2007, 18:22:47
    #16
    logoda bilisim yerine Bilişim olmalı bence de.
  • 07-05-2007, 20:14:51
    #17
    web 2.0 a uygun
  • 07-05-2007, 20:20:06
    #18
    Üyeliği durduruldu
    valla güzel olmuş kardeşş ellerine sağlık ben beğendiml....