Konu
Yeni logomuz
06-05-2007, 00:13:40
#14
tosih
bide domain bilisim ama logo da türkçe kullansak =) bilişim şeklinde. herkesin dediği gibi yansımayı yarıda kestir. ve böle yazıya yaklaştıkça belirginleşsin mesela. anlatabildim umarım.. başarılar.