bide domain bilisim ama logo da türkçe kullansak =) bilişim şeklinde. herkesin dediği gibi yansımayı yarıda kestir. ve böle yazıya yaklaştıkça belirginleşsin mesela. anlatabildim umarım.. başarılar.