Yeni logomuz
27
●1.800
- 09-05-2007, 13:29:18Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
- 09-05-2007, 16:26:33ves-bilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Kaliteyi Hisstedin... yazılmış
Hissedin diye düzeltirseniz iyi olur
- 09-05-2007, 16:35:05Eposta Aktivasyonu GerekmekteÇok teşekkürler site yapımı birden bir iki siteyide birden yapınca bu tür hatalar çıkıyor düzeltiyorum hemen
- 09-05-2007, 17:09:37Evet şimdi düzelmişves-bilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-05-2007, 17:12:57firefox da alt taraf kayıyorves-bilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-05-2007, 17:15:32Eposta Aktivasyonu GerekmekteEkran çözünürlüğünüz nedir bazı kısımlar 1024*768 e göre yapıldığı için daha yüksek çözünürlüklerde kayma yapabiliyor malesef bunu nasıl engellerim bilen varmı aranızda?
