Konu
Yeni logomuz
09-05-2007, 17:15:32
#26
ves-bilisim
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Ekran çözünürlüğünüz nedir bazı kısımlar 1024*768 e göre yapıldığı için daha yüksek çözünürlüklerde kayma yapabiliyor malesef bunu nasıl engellerim bilen varmı aranızda?