Arkadaşlar merhaba eskiden vesbilisim.net i internet sağlayıcısı olarak kullanıyorduk ve kapattık artık grafik afiş logo ve web sitesi tasarımı yapmaya başlıyacağım vesbilisim.net üzerinden sizce yeni logomuz nasıl olmuş?