• 29-08-2009, 18:16:05
    #10
    ysf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne var yapsana anlatmış orda niye yapmıyon. belki arkadaşda bilmiyordur. para ile yaptıracaktır.
    Arkadaşım 10 lira için düştügün hallere bak ya yazık vallhi yazık.
  • 29-08-2009, 18:18:23
    #11
    tasarım güzel olmuş tebrikler
  • 29-08-2009, 18:24:05
    #12
    fyzllh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım 10 lira için düştügün hallere bak ya yazık vallhi yazık.
    ne 10 lirası ne diyon sen ben googlede ayda 1000 $ gelirim olduğu oluyor..
    10 lirayı ne yapıyım modaratörlere bildirdim hakaretten dolayı banlanmanı istiyorum.
    ayrıca paraya ihtiyacım olsa bu temayı satardım.
    inşallah bu temayı kullanmazsın..
  • 29-08-2009, 18:50:46
    #13
    ysf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne 10 lirası ne diyon sen ben googlede ayda 1000 $ gelirim olduğu oluyor..
    10 lirayı ne yapıyım modaratörlere bildirdim hakaretten dolayı banlanmanı istiyorum.
    ayrıca paraya ihtiyacım olsa bu temayı satardım.
    inşallah bu temayı kullanmazsın..
    En küçük bir hakaret etmedim moderatörler konuyu incelerler zaten.1000$ dolar gelirim var diyorsun psd dosyasını htmleye dökmek için 10 lira istiyorsun ki bu işlem bir mouse tıklamasına bakıyor.Bu ne tezatlık?Ayrıca paylaştıgın tema degil tasarım.Merak etme senin "psd dosyana" kalmadım....
  • 30-08-2009, 23:31:14
    #14
    Üyeliği durduruldu
    tartışm boşuna.

    css ye dökmek başka photoshopdan css export etmek başkadır. ps den çıkanla normali arasında fark var

    yani boşuna tartışıyorsunuz.
  • 30-08-2009, 23:46:23
    #15
    ghostdesigner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tartışm boşuna.
    css ye dökmek başka photoshopdan css export etmek başkadır. ps den çıkanla normali arasında fark var
    yani boşuna tartışıyorsunuz.
    Zaten en baştaki arkadaş html ye dökmek istemiş yani psd yi html e dökmek için para alan başka birisi varmı acaba.Neyse yeteri kadar uzadı
  • 31-08-2009, 00:25:17
    #16
    Üyeliği durduruldu
    fyzllh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 mouse tklaması için 10 lira Buyurun forumda resimli anlatım mevcut psd yi nasıl css ye çevirebileceginiz konusunda Tıklayın
    Komik mi bu? Saat kaç, gülüyor muyuz?
  • 31-08-2009, 01:39:55
    #17
    Tşekkürler eline sağlık 8 numara olmuş
  • 31-08-2009, 03:01:33
    #18
    ghostdesigner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tartışm boşuna.
    css ye dökmek başka photoshopdan css export etmek başkadır. ps den çıkanla normali arasında fark var
    yani boşuna tartışıyorsunuz.
    Çok haklısın profesyonel açıdan export etmek mantklı gelmiyor en iyisi el ile yazılanıdır bencede,

    Çizim güzel olmuş ücretsiz dağıtman takdir edici html yada başka dillere kodlama hakkındada ücret talep etmen çok normal birşey iyi çalışmalar,