tartışm boşuna.
css ye dökmek başka photoshopdan css export etmek başkadır. ps den çıkanla normali arasında fark var

yani boşuna tartışıyorsunuz.
Zaten en baştaki arkadaş html ye dökmek istemiş yani psd yi html e dökmek için para alan başka birisi varmı acaba.Neyse yeteri kadar uzadı