tartışm boşuna.
css ye dökmek başka photoshopdan css export etmek başkadır. ps den çıkanla normali arasında fark var

yani boşuna tartışıyorsunuz.
Çok haklısın profesyonel açıdan export etmek mantklı gelmiyor en iyisi el ile yazılanıdır bencede,
Çizim güzel olmuş ücretsiz dağıtman takdir edici html yada başka dillere kodlama hakkındada ücret talep etmen çok normal birşey iyi çalışmalar,