ne 10 lirası ne diyon sen ben googlede ayda 1000 $ gelirim olduğu oluyor..
10 lirayı ne yapıyım modaratörlere bildirdim hakaretten dolayı banlanmanı istiyorum.
ayrıca paraya ihtiyacım olsa bu temayı satardım.
inşallah bu temayı kullanmazsın..
En küçük bir hakaret etmedim moderatörler konuyu incelerler zaten.1000$ dolar gelirim var diyorsun psd dosyasını htmleye dökmek için 10 lira istiyorsun ki bu işlem bir mouse tıklamasına bakıyor.Bu ne tezatlık?Ayrıca paylaştıgın tema degil tasarım.Merak etme senin "psd dosyana" kalmadım....