• 29-08-2009, 13:46:11
    #1
    Kafama Göre Yaparken Ücretsiz Dağıtmak İstedim.
    Artık Bir Hayır Duanızı Esirgemezsiniz.


    pm isteyiniz..
  • 29-08-2009, 15:24:29
    #2
    tskler kardes güzel tasarım olmus
  • 29-08-2009, 15:34:01
    #3
    .psd dosyalarını csse nasıl dökülüyor acaba ?
  • 29-08-2009, 15:38:57
    #4
    Üyeliği durduruldu
    darbetim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    .psd dosyalarını csse nasıl dökülüyor acaba ?
    Photoshop CS3 veya CS4 kullanıyorsanız photoshop ile yapma şansınız mevcut.
  • 29-08-2009, 16:15:45
    #5
    darbetim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    .psd dosyalarını csse nasıl dökülüyor acaba ?
    10 tl ye html'e dökebilirim.
  • 29-08-2009, 17:45:37
    #6
    ysf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 tl ye html'e dökebilirim.
    2 mouse tklaması için 10 lira Buyurun forumda resimli anlatım mevcut psd yi nasıl css ye çevirebileceginiz konusunda Tıklayın
  • 29-08-2009, 17:54:23
    #7
    fyzllh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 mouse tklaması için 10 lira Buyurun forumda resimli anlatım mevcut psd yi nasıl css ye çevirebileceginiz konusunda Tıklayın
    iyi güzel sen yapta paylaş o zaman o zaman kimse web tasarımada para vermez. Allah'ım senin gibiler yüzünde bu piyasa bu halde
  • 29-08-2009, 18:03:26
    #8
    Ne benim yüzümden ?Sadece internette nasıl yapıldıgı anlatılan hatta forumda bile resimli anlatımı olan birşey için ücret talep etmişssin ben buna karşı çıktım.
  • 29-08-2009, 18:10:11
    #9
    fyzllh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne benim yüzümden ?Sadece internette nasıl yapıldıgı anlatılan hatta forumda bile resimli anlatımı olan birşey için ücret talep etmişssin ben buna karşı çıktım.
    ne var yapsana anlatmış orda niye yapmıyon. belki arkadaşda bilmiyordur. para ile yaptıracaktır.