Merhaba, burda pek çok çalışma yaptığım için, paylaşmak istedim...
edit: güncel çalışmalarım için
***
... çalışmalarım ...
49
●3.636
- 07-12-2008, 04:13:44Evet bende var (:tolgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok güzel çalışmaların var bu arada... gerçekten güzel yani
en beğendiğim logo : yorumkat ...
sitelerimin öyle logoları olsun isterdim. - 07-12-2008, 07:04:14teşekkürler arkadaşlar.

Priapos, yorumkat logosunu yarışmayla seçmişlerdi, şansa öyle bişey denedim güzel de oldu, yarışma olmasa bişey yapmıyorum nedense, sanırım boşa uğraşmak gibi geliyor.
eub, dünya küçük yerine, grafik platformları küçük diyebiliriz, banada benzer şeyler oluyor. bu arada zeybo yu dayıma yapmıştım, ben beğendim, sen beğendin o hiç beğenmedi ya :] ... sanada başarılar..

