• 07-12-2008, 03:14:45
    #1
    Merhaba, burda pek çok çalışma yaptığım için, paylaşmak istedim...

    edit: güncel çalışmalarım için

    ***
  • 07-12-2008, 03:17:13
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    r10 logosu şimdikinden daha güzel olmuş
  • 07-12-2008, 03:28:31
    #3
    Üyeliği durduruldu
    webwelet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 logosu şimdikinden daha güzel olmuş
    katılıyorum
  • 07-12-2008, 03:45:00
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Eline sağlık gercekden hepsi mükemel olmuş
  • 07-12-2008, 04:06:27
    #5
    teşekkürler arkadaşlar..
    beğendiğiniz logo r10 tişört tasarımıydı, benim için değeri farklıdır çünkü bu gibi
    şeyler genelde sözde kalır ama bu tişört geçen yaz sözde kalmayıp basılabilmişti
  • 07-12-2008, 04:08:24
    #6
    çok güzel çalışmalar. eline saglık
  • 07-12-2008, 04:13:44
    #7
    tolgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler arkadaşlar..
    beğendiğiniz logo r10 tişört tasarımıydı, benim için değeri farklıdır çünkü bu gibi
    şeyler genelde sözde kalır ama bu tişört geçen yaz sözde kalmayıp basılabilmişti
    Evet bende var (:

    çok güzel çalışmaların var bu arada... gerçekten güzel yani

    en beğendiğim logo : yorumkat ...

    sitelerimin öyle logoları olsun isterdim.
  • 07-12-2008, 05:05:56
    #8
    deviantartta sörf yaparken bugün zeybo çalışmanı görmüştüm ve çok beğenip profilini incelemiştim.. kaderin buluşturduğu noktaya bak

    başarılar dilerim,
  • 07-12-2008, 07:04:14
    #9
    teşekkürler arkadaşlar.

    Priapos, yorumkat logosunu yarışmayla seçmişlerdi, şansa öyle bişey denedim güzel de oldu, yarışma olmasa bişey yapmıyorum nedense, sanırım boşa uğraşmak gibi geliyor.

    eub, dünya küçük yerine, grafik platformları küçük diyebiliriz, banada benzer şeyler oluyor. bu arada zeybo yu dayıma yapmıştım, ben beğendim, sen beğendin o hiç beğenmedi ya :] ... sanada başarılar..