teşekkürler arkadaşlar..
beğendiğiniz logo r10 tişört tasarımıydı, benim için değeri farklıdır çünkü bu gibi
şeyler genelde sözde kalır ama bu tişört geçen yaz sözde kalmayıp basılabilmişti
Evet bende var (:
çok güzel çalışmaların var bu arada... gerçekten güzel yani
en beğendiğim logo : yorumkat ...
sitelerimin öyle logoları olsun isterdim.