tolgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürler arkadaşlar..
beğendiğiniz logo r10 tişört tasarımıydı, benim için değeri farklıdır çünkü bu gibi
şeyler genelde sözde kalır ama bu tişört geçen yaz sözde kalmayıp basılabilmişti
Evet bende var (:

çok güzel çalışmaların var bu arada... gerçekten güzel yani

en beğendiğim logo : yorumkat ...

sitelerimin öyle logoları olsun isterdim.