teşekkürler arkadaşlar.

Priapos, yorumkat logosunu yarışmayla seçmişlerdi, şansa öyle bişey denedim güzel de oldu, yarışma olmasa bişey yapmıyorum nedense, sanırım boşa uğraşmak gibi geliyor.

eub, dünya küçük yerine, grafik platformları küçük diyebiliriz, banada benzer şeyler oluyor. bu arada zeybo yu dayıma yapmıştım, ben beğendim, sen beğendin o hiç beğenmedi ya :] ... sanada başarılar..