Konu
... çalışmalarım ...
07-12-2008, 04:06:27
#5
tolgi
teşekkürler arkadaşlar..
beğendiğiniz logo r10 tişört tasarımıydı, benim için değeri farklıdır çünkü bu gibi
şeyler genelde sözde kalır ama bu tişört geçen yaz sözde kalmayıp basılabilmişti