• 07-12-2008, 08:49:17
    #10
    Güzel çalışmalar. Emek verince oluyor valla Başarılar.
  • 07-12-2008, 10:52:47
    #11
    İçaçıcı çalışmalar sabah sabah iyi geldi tolgi teşekkürler.
  • 07-12-2008, 11:02:00
    #12
    çizimlerine bakarken sayfa hiç bitmesinde gözümüz kalite görsün dedim.
  • 07-12-2008, 11:06:48
    #13
    Üyeliği durduruldu
    güzel çalışmalar.
  • 07-12-2008, 12:54:48
    #14
    valla çalışmalar hoşmuş.çok beğendim.yakında maskot yarışması yapıcam.katılırsın umarımiyi çalışmalar...
  • 07-12-2008, 20:47:05
    #15
    değerli yorumlarınız için çok teşekkürler arkadaşlar
  • 07-12-2008, 20:54:46
    #16

    ıyy bu çok irençmiş =)
    (yanlış anlamayın tasarım süper ama sanki ördek gerçekten dağılmış gibi )
  • 07-12-2008, 20:55:19
    #17
    Gerçekten profesyonel çalışamalar beğendim bayağı hayırlı çalışmalar.
  • 07-12-2008, 20:58:53
    #18
    harika çalışmalar. tebrikler. logo ihtiyacım olursa ilk sana gelirim galiba