• 07-11-2008, 23:04:35
    #19
    ControlK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bari deodorant Man Olsaydı
    gümüş set bayan olduğu için bayan deo ekledim bir sonraki yarışmada bayan parfüm ödül veririm
  • 08-11-2008, 00:47:46
    #20
    Meraktan soruyorum bu ödülleri nakite çevirmeye kalksa kazanan ortalama ne kadar eder ?
  • 08-11-2008, 01:22:36
    #21
    deodorant 15 liradan satılıyor..
    set gümüş olduğundan tartmak lazım ama 30-40 liradan aşağı edeceğini düşünmüyorum açıkcası..
  • 08-11-2008, 17:39:29
    #22
    unutmayalım burada da bir yarışma var
  • 08-11-2008, 18:56:45
    #23
    bugün katılabilirim.
  • 10-11-2008, 17:10:18
    #24
    sanırım kimse katılmayacak iptal edeceğim yarın akşam..
  • 10-11-2008, 18:02:10
    #25
    birşeyler yaptık
    logo

    header
  • 11-11-2008, 03:54:37
    #26
    bende birsey yaptım...

  • 11-11-2008, 07:33:29
    #27

    Ben de karaladım bakalım bir şeyler.