• 30-06-2008, 19:43:38
    #1
    AywebART Tasarım Hizmetleri faaliyete geçmiştir..

    Hakkımızda;
    AYWEBART Grubu web ve internet çözümleri konusunda uzman, internet ortamını kendi yaşam alanı sayan bir ekiptir. Amacımız internet ortamındaki bilgi ve tecrübemizi müşterilerimizle paylaşarak katma değer yaratan, beğenilen projelere imza atmaktır.

    Hizmetlerimiz;
    Web Tasarım,Banner Tasarım,Logo tasarım,Kartvizit,Maskot

    Ayrıca sürpriz kampanyalarımız hakkında yakında ayrıntılı bilgiler verilecktir.Siz de bizimle iletişime geçerek kaliteli web sayfalarına ve grafiklere kavuşabilirsiniz..

    AYWEBART - Kaliteyi Bizimle Yaşayın!

    Saygılarımızla..
  • 30-06-2008, 19:52:06
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Profesyonel durmuyor web siteniz. Bir çok hatanız mevcut. Tekrar incelemenizi tavsiye ederim
  • 30-06-2008, 19:55:15
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bence de tasarımını yenilemelisiniz. :S
  • 30-06-2008, 20:17:18
    #4
    merhaba öncelikle hizmetlerimizin kısmındaki metin ve arkaplan çok okunaksız ve kötü durmuş msn adresinizi de biraz yukarı almanızı tavsiye ederim çözünürlüğe göre gözükmeyebilir güzel ve size faydalı bir site olur inşallah
  • 30-06-2008, 20:24:34
    #5
    Çok kötü tasarım...

    Öncelikle arkaplanı x-y kordinatlarında tekrar ettirmemenizi öneririm.. Çok kötü duruyor..
  • 30-06-2008, 20:28:27
    #6
    Evet arka planın kötülüğünün bende farkındaydım ve bir nevi fikir almak için konuyu açtım desem yalan olmaz şuanda normal basit birşey yayına soktum.Yakında sade ve öz şekilde gerçek kişiliğimizi yansıtan web sayfamızla yayına devam edeceğim..

    Yorumlar için teşekkürler
  • 30-06-2008, 22:17:51
    #7
    Tasarımı bir an önce değiştir
  • 30-06-2008, 23:55:27
    #8
    Öncelikle hayırlı olsun.

    Bu işe başlarken, yaptığınız en iyi site belki de kendi siteniz olmalı. Bu "sayfa" üzerinden özellikle web tasarım işi almanız imkansıza yakın görünmekte.

    Umarım, eleştriden öte öneri olarak algılarsın.

    kolay gelsin.
  • 01-07-2008, 00:35:12
    #9
    Allback adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle hayırlı olsun.
    Bu işe başlarken, yaptığınız en iyi site belki de kendi siteniz olmalı. Bu "sayfa" üzerinden özellikle web tasarım işi almanız imkansıza yakın görünmekte.
    Umarım, eleştriden öte öneri olarak algılarsın.
    kolay gelsin.
    tavsiye olarak algıladım dostum da ben böyle düşünmüyorum açıkcası.Yani web tasarım yapan bir firmanın kendi sitesi süper olmak zorunda değildir önemli olan yaptığı projelerdir.Bi nevi referansları sağlam olanlar diyelim.Yani sadece iletişim adresi yazıp logo atmakta bence mantıklıdır sonuçta iletişime geçerek projeleri öğrenir ve yaptırmak isteyebilir.. Ama tasarımı değiştireceğim ben sadece bi fikir almak için öylesine arkaplan koyup yazı yazmıştım