_DenizeruS_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bekliyim mi daha
Merak ediyorum ama
hocam var birsürü bunu benim kadar siz de biliyorsunuz boşuna yazmanın ve de reklam sayılacak onun için bi mantığı yok.Yok ısrar ediyorum diyorsan pm atarım bi ara uygun olduğumda