Konu
AywebART Açıldı
30-06-2008, 20:24:34
#5
_DenizeruS_
Çok kötü tasarım...
Öncelikle arkaplanı x-y kordinatlarında tekrar ettirmemenizi öneririm.. Çok kötü duruyor..