Allback adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle hayırlı olsun.
Bu işe başlarken, yaptığınız en iyi site belki de kendi siteniz olmalı. Bu "sayfa" üzerinden özellikle web tasarım işi almanız imkansıza yakın görünmekte.
Umarım, eleştriden öte öneri olarak algılarsın.
kolay gelsin.
tavsiye olarak algıladım dostum da ben böyle düşünmüyorum açıkcası.Yani web tasarım yapan bir firmanın kendi sitesi süper olmak zorunda değildir önemli olan yaptığı projelerdir.Bi nevi referansları sağlam olanlar diyelim.Yani sadece iletişim adresi yazıp logo atmakta bence mantıklıdır sonuçta iletişime geçerek projeleri öğrenir ve yaptırmak isteyebilir.. Ama tasarımı değiştireceğim ben sadece bi fikir almak için öylesine arkaplan koyup yazı yazmıştım