AywebART Tasarım Hizmetleri faaliyete geçmiştir..
Hakkımızda;
AYWEBART Grubu web ve internet çözümleri konusunda uzman, internet ortamını kendi yaşam alanı sayan bir ekiptir. Amacımız internet ortamındaki bilgi ve tecrübemizi müşterilerimizle paylaşarak katma değer yaratan, beğenilen projelere imza atmaktır.
Hizmetlerimiz;
Web Tasarım,Banner Tasarım,Logo tasarım,Kartvizit,Maskot
Ayrıca sürpriz kampanyalarımız hakkında yakında ayrıntılı bilgiler verilecktir.Siz de bizimle iletişime geçerek kaliteli web sayfalarına ve grafiklere kavuşabilirsiniz..
AYWEBART - Kaliteyi Bizimle Yaşayın!
Saygılarımızla..
AywebART Açıldı
18
●1.003
- 30-06-2008, 20:24:34Çok kötü tasarım...
Öncelikle arkaplanı x-y kordinatlarında tekrar ettirmemenizi öneririm.. Çok kötü duruyor.. - 30-06-2008, 20:28:27Evet arka planın kötülüğünün bende farkındaydım ve bir nevi fikir almak için konuyu açtım desem yalan olmaz
şuanda normal basit birşey yayına soktum.Yakında sade ve öz şekilde gerçek kişiliğimizi yansıtan web sayfamızla yayına devam edeceğim..
Yorumlar için teşekkürler
- 30-06-2008, 23:55:27Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Öncelikle hayırlı olsun.
Bu işe başlarken, yaptığınız en iyi site belki de kendi siteniz olmalı. Bu "sayfa" üzerinden özellikle web tasarım işi almanız imkansıza yakın görünmekte.
Umarım, eleştriden öte öneri olarak algılarsın.
kolay gelsin. - 01-07-2008, 00:35:12tavsiye olarak algıladım dostum da ben böyle düşünmüyorum açıkcası.Yani web tasarım yapan bir firmanın kendi sitesi süper olmak zorunda değildir önemli olan yaptığı projelerdir.Bi nevi referansları sağlam olanlar diyelimAllback adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
.Yani sadece iletişim adresi yazıp logo atmakta bence mantıklıdır sonuçta iletişime geçerek projeleri öğrenir ve yaptırmak isteyebilir.. Ama tasarımı değiştireceğim ben sadece bi fikir almak için öylesine arkaplan koyup yazı yazmıştım
şuanda normal basit birşey yayına soktum.Yakında sade ve öz şekilde gerçek kişiliğimizi yansıtan web sayfamızla yayına devam edeceğim..