Evet arka planın kötülüğünün bende farkındaydım ve bir nevi fikir almak için konuyu açtım desem yalan olmaz şuanda normal basit birşey yayına soktum.Yakında sade ve öz şekilde gerçek kişiliğimizi yansıtan web sayfamızla yayına devam edeceğim..

Yorumlar için teşekkürler