• 14-10-2013, 21:29:28
    #10
    Üyeliği durduruldu
    grafikWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı logoyu başka firmalar da kullanıyormuş, hikaye bundan ibaret. Firma hakkında farklı şeyler de anlatılabilir ama konumuz o değil arkadaşlar.
    Yanlış bir düşünce, logoyu farklı bir firma kullanmıyor, aynı firmanın farklı markaları kullanıyor. .

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:29:28 -->-> Daha önceki mesaj 21:28:42 --

    GoogleChrome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 dayız sanıyordum
    http://www.lmgtfy.com/?q=Benzer+Logolar
  • 14-10-2013, 21:36:48
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    GoogleChrome arkadaş daha önce avea nın yeni logosu ile ilgili açtığım konuya gönderme yapıyor ancak çok gerilerden takip ediyor sanırım. Çünkü o logoyu ilk gördüğümde google Wallet logosuna benzetmiştim ancak sonradan daha ilginç bir haber aldım ki o da Avea nın logosunu online hazır logo satan bir siteden aldığını söylüyordu. konuda da belirttim sonradan. ilgilenen o başlığa gidebilir
  • 14-10-2013, 21:38:47
    #12
    Algida bizde ki ismidir. Al Gıda şeklinde okunabilsin diye. Ayrıca algida diye birkaç ülkede de varmış
    Algida - Türkiye, Yunanistan, Macaristan, İtalya, Slovenya, Polonya, Çek Cumhuriyeti, Slovakya
    Bresler - Şili
    Cargills - Sri Lanka
    Eskimo - Avusturya
    Frigo - İspanya,Sırbistan
    Frisko - Danimarka
    GB Glace - İsveç,Finlandiya
    Glidat Strauss - İsrail,ABD
    Good Humor - ABD,Kanada
    HB - İrlanda
    Helados La Fuente - Kolombiya
    Hertog Ola - Hollanda
    和路雪 - Çin,Hong Kong
    Holanda - Meksika,Orta Amerika
    Kibon - Brezilya,Arjantin
    Kwality Wall's - Hindistan
    Langnese - Almanya
    Lusso - İsviçre
    Miko - Fransa
    Ola - Belçika, Hollanda, Güney Afrika
    Olá - Portekiz
    Pingüino - Ekvador
    Selecta - Filipinler
    Streets - Avusturalya,Yeni Zelanda
    Tio Rico - Venezuela
    Wall's - Britanya, Endonezya, Pakistan,
    Wall's HB - Britanya

    GİBİ
    Aynı logoyu da kullanması garip bir olay değil.
  • 14-10-2013, 21:41:54
    #13
    Arkadaşlar, herkesin bildiği bir mesele değil ki bu. Siz de açıp benim gibi wikipedia veya google dan araştırıp yazıyorsunuz yani.

    Mesele aynı logoyu farklı markaların kullandığı, bunda da yanlış bir haber yok. Markalar aynı firmaya aitse bunu da bilmeyenler öğrenmiş oldu.

    Marka yazacağıma firma yazmışım. bütün yanlışım bundan ibaret.
  • 14-10-2013, 21:44:44
    #14
    grafikWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar, herkesin bildiği bir mesele değil ki bu. Siz de açıp benim gibi wikipedia veya google dan araştırıp yazıyorsunuz yani.

    Mesele aynı logoyu farklı markaların kullandığı, bunda da yanlış bir haber yok. Markalar aynı firmaya aitse bunu da bilmeyenler öğrenmiş oldu.

    Marka yazacağıma firma yazmışım. bütün yanlışım bundan ibaret.
    Meğer Algida logosu Ola firmasına aitmiş. üstelik logoyu başka firmalar da kullanıyor.
    Sorunuz bu. Aynı firmaya ait markaların aynı logoyu kullanmasının garip tarafını anlayamadım? Patent almışlar logoyu. İstedikleri gibi kullanabilirler.
  • 14-10-2013, 21:50:59
    #15
    Lens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Meğer Algida logosu Ola firmasına aitmiş. üstelik logoyu başka firmalar da kullanıyor.
    Sorunuz bu. Aynı firmaya ait markaların aynı logoyu kullanmasının garip tarafını anlayamadım? Patent almışlar logoyu. İstedikleri gibi kullanabilirler.
    Haberi okuduğum site Ola markasını anlatıyordu. Ben de firmanın Ola olduğunu sandım haliyle. Yanlış ordan kaynaklanıyor. Firme Unilever ok.

    Biz Algidayı biliyoruz. Algida logosunu benzer başka markalar da kullanıyor. Hikaye bu. Ben konuyu açmadan önce bu durumu kaç kişi biliyordu acaba?

    Kullanabilir veya kullanamaz ayrı bir hikaye, soru sormuyorum ayrıca.
  • 14-10-2013, 21:56:21
    #16
    grafikWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haberi okuduğum site Ola markasını anlatıyordu. Ben de firmanın Ola olduğunu sandım haliyle. Yanlış ordan kaynaklanıyor. Firme Unilever ok.

    Biz Algidayı biliyoruz. Algida logosunu benzer başka markalar da kullanıyor. Hikaye bu. Ben konuyu açmadan önce bu durumu kaç kişi biliyordu acaba?

    Kullanabilir veya kullanamaz ayrı bir hikaye, soru sormuyorum ayrıca.
    Tamam öğrenmiş olduk. Sorun kalmadı.