Meğer Algida logosu Ola firmasına aitmiş. üstelik logoyu başka firmalar da kullanıyor.
Sorunuz bu. Aynı firmaya ait markaların aynı logoyu kullanmasının garip tarafını anlayamadım? Patent almışlar logoyu. İstedikleri gibi kullanabilirler.
Haberi okuduğum site Ola markasını anlatıyordu. Ben de firmanın Ola olduğunu sandım haliyle. Yanlış ordan kaynaklanıyor. Firme Unilever ok.
Biz Algidayı biliyoruz. Algida logosunu benzer başka markalar da kullanıyor. Hikaye bu. Ben konuyu açmadan önce bu durumu kaç kişi biliyordu acaba?
Kullanabilir veya kullanamaz ayrı bir hikaye, soru sormuyorum ayrıca.