• 14-10-2013, 21:09:09
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.


    Meğer Algida logosu Ola firmasına aitmiş. üstelik logoyu başka firmalar da kullanıyor.
    Düzeltiyorum: markalar Unilevere ait.
    http://blog.lo60.net/?p=13
  • 14-10-2013, 21:12:03
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Tam araştırsaydınız keşke, algida zaten yabancı bir firma olan Unilever'a aittir. Firma farklı ülkelerde farklı isimler kullanarak dondurma satışı yapmaktadır.

    Vikipedi
    "Algida, Unilever firmasına ait dünyanın önde gelen dondurma firmalarından birisi. Algida, farklı isimlerle diğer ülkelerde de faaliyet göstermektedir.

    Algida, Türkiye'de 2007 yılını 270 Milyon Euro'luk ciro ile kapatmıştır.[1] Unilever'in en karlı yan kuruluşu olan Algida, çeşitli ülkelerde yerel dondurma firmalarının satın alınıp isimlerinin değiştirilmesi ile global pazarda büyük yer edinmiştir.

    Unilever, genellikle aynı dondurmaları aynı isimle üretir. Ancak bu dondurmalar arasında yerel bazı farklılıklar görülebilir. Bu dondurmalardan birkaçı; Carte D'Or, Cornetto, Magnum, Max'tır."
  • 14-10-2013, 21:12:07
    #3
    Hepsi unilever'e ait olduğundan olabilir mi ?
  • 14-10-2013, 21:14:49
    #4
    sunucuoptimizasyon.com
    Ahh ahh Neyse her genç grafikçinin başına gelen şeyler bunlar kafana takma.
  • 14-10-2013, 21:20:06
    #5
    zamanla oturacak bunlar
  • 14-10-2013, 21:20:32
    #6
    google da avea'nın sitesi dimi

  • 14-10-2013, 21:22:34
    #7
    Üyeliği durduruldu
    GoogleChrome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    google da avea'nın sitesi dimi

    Biz nerdeyiz sen nerdesin be üstad .
  • 14-10-2013, 21:25:57
    #8
    Softurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz nerdeyiz sen nerdesin be üstad .
    r10 dayız sanıyordum
  • 14-10-2013, 21:26:29
    #9
    Aynı logoyu başka markalar da kullanıyormuş, hikaye bundan ibaret. Firma hakkında farklı şeyler de anlatılabilir ama konumuz o değil arkadaşlar.