grafikWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar, herkesin bildiği bir mesele değil ki bu. Siz de açıp benim gibi wikipedia veya google dan araştırıp yazıyorsunuz yani.

Mesele aynı logoyu farklı markaların kullandığı, bunda da yanlış bir haber yok. Markalar aynı firmaya aitse bunu da bilmeyenler öğrenmiş oldu.

Marka yazacağıma firma yazmışım. bütün yanlışım bundan ibaret.
Meğer Algida logosu Ola firmasına aitmiş. üstelik logoyu başka firmalar da kullanıyor.
Sorunuz bu. Aynı firmaya ait markaların aynı logoyu kullanmasının garip tarafını anlayamadım? Patent almışlar logoyu. İstedikleri gibi kullanabilirler.