grafikWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı logoyu başka firmalar da kullanıyormuş, hikaye bundan ibaret. Firma hakkında farklı şeyler de anlatılabilir ama konumuz o değil arkadaşlar.
Yanlış bir düşünce, logoyu farklı bir firma kullanmıyor, aynı firmanın farklı markaları kullanıyor. .

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:29:28 -->-> Daha önceki mesaj 21:28:42 --

GoogleChrome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 dayız sanıyordum
http://www.lmgtfy.com/?q=Benzer+Logolar