http://www.tivi3.com/wp-content/uploads/logo.png
bunu başındaki TV imagesini kaldırırsan süper olur hocam eline sağlık.
Logo
18
●996
- 25-05-2013, 20:19:48Üyeliği durdurulduo yokdu onu zaten yeni koydumOgeMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aba 0 dan bi logo yapcam bazı arkadaslar beğenmedi
- 26-05-2013, 10:04:16Misafirabicim ben senin logo yapmana bişey demedim zaten,namiss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"orta size ayit derken diğer kısımlar zaten programın içinde olanlar siz logo yaparken programsız kara kalemlemi yapıyonuz :?"
şu alaycı mesajına karşılık yazdım, bana senin logo yapmana laf edicek hakkı kim veriyorki sana laf ediyim ben. başka kendini bilmezler karıştırıyor ortalığı sonra kabak bana patlıyor
- 26-05-2013, 17:36:24Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Logo yaptım demek için hazır görsel yerine kendin çizmen gerekir. clipart kullanmak logo yapmak değildir. zaten ücretsiz hazır logo programları var ve bilgisayarı açıp kapatmasını bilen herkes o programları kullanabilir. üstelik yaşınız da bi hayli olmuş...namiss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sevap için yapman güzel ama, burda bu işe yıllarını vermiş ve haliyle ücretli çalışan insanlarız...
biz de yeri geldiğinde ücretsiz yapıyoruz ama kişisel kullanım için, yani üye kendi adına yaptırıyorsa istisnai olarak yardımcı oluyoruz, yoksa film izleme sitesi gibi siteler için yapılan logolar pek de kişisel kullanıma girmiyor... - 26-05-2013, 17:45:40Üyeliği durduruldusizinde dediğiniz gibi ücretli yapanlar var evet zaten logo isteyenin ücreti olsa ücretsiz rica etmez demi anladık sanırım s.agrafikWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-05-2013, 18:11:38Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bunu kullanabilirsin ama arka zeminde siyah yerine sitede kullandığın #EEEEEE tonun biraz daha koyusunu kullanabilirsin.namiss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Program kullandın diye seni kimse yargılayamaz, program kullansan'da sıfırdan çizsen'de.
Çok gördük graphicriver.net üzerinden alıp çizdim diyenleri!
Illustrator'da Pen Tool (Kalem Aracı) ile üzerinden çizenleri.
Herkes grafik'er oluyor ama göz zevki yoktur yada perspektif kullanmayı bilmiyordur. - 26-05-2013, 18:17:54Üyeliği durduruldu[QUOTE=okngny;1067328393]Bunu kullanabilirsin ama arka zeminde siyah yerine sitede kullandığın #EEEEEE tonun biraz daha koyusunu kullanabilirsin.
Program kullandın diye seni kimse yargılayamaz, program kullansan'da sıfırdan çizsen'de.
Çok gördük graphicriver.net üzerinden alıp çizdim diyenleri!
Illustrator'da Pen Tool (Kalem Aracı) ile üzerinden çizenleri.
Herkes grafik'er oluyor ama göz zevki yoktur yada perspektif kullanmayı bilmiyordur.[/QUOTE
üstadım sizin yazmış bulunduğunuz perspektif bu cümle ne sorsan bilmem ben nasıl çıkayımda 10 15 liraya logo yaparım derim insanda bazı prensipler vardır ben yapamıyacağım bir şeyi para ile asla yapamam yüzüm tutumaz ama bazıları 15 20 10 lira logo yaparım diyor 5 kuruş etmez yüzüne tükürsen şükür yarabbi diyor yüz astarı yırtık insan cok ben acemiyim benden daha acemilerine bişeler yapıyorum adamın parası yoksa sucmu veya basit bir logo yazısı yazamıyosa sucmu - 26-05-2013, 18:27:53Lafımın burası size idi.
10 TL logo yapılmaz, ucuza yaptım kazanıyorum diye insanların haklarını yediklerinin farkında değiller. Sen kasaptan mı et yersin yoksa merdiven altında mı?namiss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 26-05-2013, 18:36:55Üyeliği durdurulduokngny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
et mi kurban bayramı gelsin kim kurban getirirse ordan yerim heralde bu pahalılıkda kasaba girmek herif işi ...
aba 0 dan bi logo yapcam bazı arkadaslar beğenmedi