• 25-05-2013, 20:17:47
    #10
    http://www.tivi3.com/wp-content/uploads/logo.png

    bunu başındaki TV imagesini kaldırırsan süper olur hocam eline sağlık.
  • 25-05-2013, 20:19:48
    #11
    Üyeliği durduruldu
    OgeMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.tivi3.com/wp-content/uploads/logo.png

    bunu başındaki TV imagesini kaldırırsan süper olur hocam eline sağlık.
    o yokdu onu zaten yeni koydum aba 0 dan bi logo yapcam bazı arkadaslar beğenmedi
  • 26-05-2013, 10:04:16
    #12
    qLd
    Misafir
    namiss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyide aradaki fark şu sen para almak için uğraşıyosun bense isteyen elimden geldiğince ALLAH rızası için yapıyorum logo logodur herkes profosyonel diye bişe yok bizimkide bukadar ayıp değilya
    abicim ben senin logo yapmana bişey demedim zaten,

    "orta size ayit derken diğer kısımlar zaten programın içinde olanlar siz logo yaparken programsız kara kalemlemi yapıyonuz :?"

    şu alaycı mesajına karşılık yazdım, bana senin logo yapmana laf edicek hakkı kim veriyorki sana laf ediyim ben. başka kendini bilmezler karıştırıyor ortalığı sonra kabak bana patlıyor
  • 26-05-2013, 17:36:24
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    namiss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyide aradaki fark şu sen para almak için uğraşıyosun bense isteyen elimden geldiğince ALLAH rızası için yapıyorum logo logodur herkes profosyonel diye bişe yok bizimkide bukadar ayıp değilya
    Logo yaptım demek için hazır görsel yerine kendin çizmen gerekir. clipart kullanmak logo yapmak değildir. zaten ücretsiz hazır logo programları var ve bilgisayarı açıp kapatmasını bilen herkes o programları kullanabilir. üstelik yaşınız da bi hayli olmuş...

    Sevap için yapman güzel ama, burda bu işe yıllarını vermiş ve haliyle ücretli çalışan insanlarız...

    biz de yeri geldiğinde ücretsiz yapıyoruz ama kişisel kullanım için, yani üye kendi adına yaptırıyorsa istisnai olarak yardımcı oluyoruz, yoksa film izleme sitesi gibi siteler için yapılan logolar pek de kişisel kullanıma girmiyor...
  • 26-05-2013, 17:45:40
    #14
    Üyeliği durduruldu
    grafikWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Logo yaptım demek için hazır görsel yerine kendin çizmen gerekir. clipart kullanmak logo yapmak değildir. zaten ücretsiz hazır logo programları var ve bilgisayarı açıp kapatmasını bilen herkes o programları kullanabilir. üstelik yaşınız da bi hayli olmuş...

    Sevap için yapman güzel ama, burda bu işe yıllarını vermiş ve haliyle ücretli çalışan insanlarız...

    biz de yeri geldiğinde ücretsiz yapıyoruz ama kişisel kullanım için, yani üye kendi adına yaptırıyorsa istisnai olarak yardımcı oluyoruz, yoksa film izleme sitesi gibi siteler için yapılan logolar pek de kişisel kullanıma girmiyor...
    sizinde dediğiniz gibi ücretli yapanlar var evet zaten logo isteyenin ücreti olsa ücretsiz rica etmez demi anladık sanırım s.a
  • 26-05-2013, 18:11:38
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    namiss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu kullanabilirsin ama arka zeminde siyah yerine sitede kullandığın #EEEEEE tonun biraz daha koyusunu kullanabilirsin.

    Program kullandın diye seni kimse yargılayamaz, program kullansan'da sıfırdan çizsen'de.

    Çok gördük graphicriver.net üzerinden alıp çizdim diyenleri!
    Illustrator'da Pen Tool (Kalem Aracı) ile üzerinden çizenleri.
    Herkes grafik'er oluyor ama göz zevki yoktur yada perspektif kullanmayı bilmiyordur.
  • 26-05-2013, 18:17:54
    #16
    Üyeliği durduruldu
    [QUOTE=okngny;1067328393]Bunu kullanabilirsin ama arka zeminde siyah yerine sitede kullandığın #EEEEEE tonun biraz daha koyusunu kullanabilirsin.

    Program kullandın diye seni kimse yargılayamaz, program kullansan'da sıfırdan çizsen'de.

    Çok gördük graphicriver.net üzerinden alıp çizdim diyenleri!
    Illustrator'da Pen Tool (Kalem Aracı) ile üzerinden çizenleri.
    Herkes grafik'er oluyor ama göz zevki yoktur yada perspektif kullanmayı bilmiyordur.[/QUOTE
    üstadım sizin yazmış bulunduğunuz perspektif bu cümle ne sorsan bilmem ben nasıl çıkayımda 10 15 liraya logo yaparım derim insanda bazı prensipler vardır ben yapamıyacağım bir şeyi para ile asla yapamam yüzüm tutumaz ama bazıları 15 20 10 lira logo yaparım diyor 5 kuruş etmez yüzüne tükürsen şükür yarabbi diyor yüz astarı yırtık insan cok ben acemiyim benden daha acemilerine bişeler yapıyorum adamın parası yoksa sucmu veya basit bir logo yazısı yazamıyosa sucmu
  • 26-05-2013, 18:27:53
    #17
    Lafımın burası size idi.
    namiss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    okngny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu kullanabilirsin ama arka zeminde siyah yerine sitede kullandığın #EEEEEE tonun biraz daha koyusunu kullanabilirsin.

    Program kullandın diye seni kimse yargılayamaz, program kullansan'da sıfırdan çizsen'de.

    Buradan sonrası anlayana artık.
    Çok gördük graphicriver.net üzerinden alıp çizdim diyenleri!
    Illustrator'da Pen Tool (Kalem Aracı) ile üzerinden çizenleri.
    Herkes grafik'er oluyor ama göz zevki yoktur yada perspektif kullanmayı bilmiyordur.
    üstadım sizin yazmış bulunduğunuz perspektif bu cümle ne sorsan bilmem ben nasıl çıkayımda 10 15 liraya logo yaparım derim insanda bazı prensipler vardır ben yapamıyacağım bir şeyi para ile asla yapamam yüzüm tutumaz ama bazıları 15 20 10 lira logo yaparım diyor 5 kuruş etmez yüzüne tükürsen şükür yarabbi diyor yüz astarı yırtık insan cok ben acemiyim benden daha acemilerine bişeler yapıyorum adamın parası yoksa sucmu veya basit bir logo yazısı yazamıyosa sucmu
    10 TL logo yapılmaz, ucuza yaptım kazanıyorum diye insanların haklarını yediklerinin farkında değiller. Sen kasaptan mı et yersin yoksa merdiven altında mı?
  • 26-05-2013, 18:36:55
    #18
    Üyeliği durduruldu
    okngny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lafımın burası size idi.


    10 TL logo yapılmaz, ucuza yaptım kazanıyorum diye insanların haklarını yediklerinin farkında değiller. Sen kasaptan mı et yersin yoksa merdiven altında mı?

    et mi kurban bayramı gelsin kim kurban getirirse ordan yerim heralde bu pahalılıkda kasaba girmek herif işi ...