iyide aradaki fark şu sen para almak için uğraşıyosun bense isteyen elimden geldiğince ALLAH rızası için yapıyorum logo logodur herkes profosyonel diye bişe yok bizimkide bukadar ayıp değilya
abicim ben senin logo yapmana bişey demedim zaten,
"orta size ayit derken diğer kısımlar zaten programın içinde olanlar siz logo yaparken programsız kara kalemlemi yapıyonuz :?"
şu alaycı mesajına karşılık yazdım, bana senin logo yapmana laf edicek hakkı kim veriyorki sana laf ediyim ben. başka kendini bilmezler karıştırıyor ortalığı sonra kabak bana patlıyor