Lafımın burası size idi.
namiss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
okngny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu kullanabilirsin ama arka zeminde siyah yerine sitede kullandığın #EEEEEE tonun biraz daha koyusunu kullanabilirsin.

Program kullandın diye seni kimse yargılayamaz, program kullansan'da sıfırdan çizsen'de.

Buradan sonrası anlayana artık.
Çok gördük graphicriver.net üzerinden alıp çizdim diyenleri!
Illustrator'da Pen Tool (Kalem Aracı) ile üzerinden çizenleri.
Herkes grafik'er oluyor ama göz zevki yoktur yada perspektif kullanmayı bilmiyordur.
üstadım sizin yazmış bulunduğunuz perspektif bu cümle ne sorsan bilmem ben nasıl çıkayımda 10 15 liraya logo yaparım derim insanda bazı prensipler vardır ben yapamıyacağım bir şeyi para ile asla yapamam yüzüm tutumaz ama bazıları 15 20 10 lira logo yaparım diyor 5 kuruş etmez yüzüne tükürsen şükür yarabbi diyor yüz astarı yırtık insan cok ben acemiyim benden daha acemilerine bişeler yapıyorum adamın parası yoksa sucmu veya basit bir logo yazısı yazamıyosa sucmu
10 TL logo yapılmaz, ucuza yaptım kazanıyorum diye insanların haklarını yediklerinin farkında değiller. Sen kasaptan mı et yersin yoksa merdiven altında mı?